wtorek, 27 listopada 2012

Dzień OK


Hej, hej.  Jak tam? U mnie dzień taki sobie, w sumie nijaki... Ale humor poprawia mi fakt, że w piątek IMPREZA! Super, nie? Nie którzy nie lubią szkolnych imprez, ale dla mnie są fajne! Z kolei kończymy o 15 a impreza jest o 16 ( aż do 20) a ja mam trochę daleko do szkoły, co najmniej pół godziny w jedną, a jeszcze przebrać się, poprawić włosy itp... Masakra! No ale da się przeżyć :)

Takie tam obrazki ze szlachtą ;P
Ale za to sprawdzianu z gegry nie da się przeżyć... A jest on 30 w piątek! Fajnie, chociaż w sumie po sprawdzianie wyluzuje się na dysce! :D
               

0 komentarze (+add yours?)

Prześlij komentarz

komentujcie i wyrażajcie swoje opinie! Pamiętajcie, że każdy komentarz jest dla nas ważny i dlatego na każdy postaramy się odpowiedzieć. :D