sobota, 10 listopada 2012

Taki tam brak weny ^^

Hey my dears!

Mam nadzieję, że mieliście udany tydzień. Dzisiaj nie mam weny, ale się nudzę, więc dzisiejszy post będzie to taki misz- masz niektórych pomysłów -,-  
ach, ten brak weny...
Po pierwsze jak zauważyliście zbliża się zima (cóż, trudno nie zauważyć) i robi się coraz zimniej. Zatem przydałoby się zaopatrzyć w cieplejsze ubranka ;). To moje pomysły na fajne stroje w których wcale nie będziecie się czuć grubo i nieatrakcyjnie: 


Tą kurtkę mam w wersji niebieskiej jest super cieplutka!!!

Te rękawiczki kupiłam za 19 zł, ale szare. Też są fajne, bo podwójnie ocieplane.
Idealne na mroźne dni!  
Jak Wam się podobają zdjęcia? Według mnie wszystkie zestawy są czadowe! 
Po drugie skoro idzie zima to znaczy, że idą też święta! Ja osobiście nie mogę już się doczekać! Napisaliście już listę prezentów? Ja nad moją jeszcze myślę ^^  może napiszę tutaj moje "chciejstwa", zobaczymy! 
No i po trzecie, najważniejsze!!! Piszcie w komentarzach o czym chcielibyście poczytać na blogu! Wasze pomysły dają nam dużo inspiracji i na pewno wszystkie weźmiemy pod uwagę! Oczywiście możecie też pisać na naszego maila: forever.friends.t.m@gmail.com !!!! Wszystkie komentarze mile widziane!!!!

0 komentarze (+add yours?)

Prześlij komentarz

komentujcie i wyrażajcie swoje opinie! Pamiętajcie, że każdy komentarz jest dla nas ważny i dlatego na każdy postaramy się odpowiedzieć. :D