wtorek, 27 listopada 2012

Piosenki + święta

Hej, ludzie!
Anka miała bardzo fajny pomysł z tym dodanie piosenek, więc ja też dzisiaj dodam. Ale zanim to, to chciałabym Wam powiedzieć tylko tyle: "Idą święta"! Czujecie to? Ja czuję. U mnie w klasie (i szkole) powoli ogarnia nas świąteczne szaleństwo. Śpiewamy świąteczne piosenki. Moja kumpelka H. codziennie przynosi do szkoły mandarynki (ach, ten świąteczny zapaszek) Niektórzy nawet przypinają sobie do piórników przypinki ze św. Mikołajem itp. (nawiasem mówiąc tyczy się to tez nauczycieli np. baba od religii kazała nam zrobić prezentację o św. Mikołaju ^^) A jak to wygląda u Was? Piszcie!
A teraz pora na obiecane piosenki:

Calvin Harris- feel so close
Niektórzy nazywają to moją piosenką <3
Florence and the machine - spectrum

0 komentarze (+add yours?)

Prześlij komentarz

komentujcie i wyrażajcie swoje opinie! Pamiętajcie, że każdy komentarz jest dla nas ważny i dlatego na każdy postaramy się odpowiedzieć. :D