wtorek, 22 stycznia 2013

Nuda?

Hej. Jak już wspominałam jestem chora. A na co? Kaszelek i katarek? I z tego igły widły robisz? Nie nie, mam chore uszy, a to chyba najgorsze, bowiem ja mam coś takiego, że bardzo często podczas kataru, chorują mi uszy. Boli. :c
Sprawdzam dzisiaj fejsa i co widzę? Moje przyjaciółki na sankach, świetnie się bawiąc, przytulając, śmiejąc. A do mnie to  nawet nie zadzwonią co mi jest, podać mi lekcje... Bywa...
Ale czy nad tym ubolewam??Nie!
Więc świetnie się bawię, spędzam czas na oglądaniu Tv, siedzeniu na kompie, ale nie tylko.
Rodzinnie (z moją mamą) bawię się z Bellą (nowicjusze:wcześniejsze posty!) Atmosfera jest całkiem, całkiem. Jestem domatorem... chyba... No wiecie, lubię jak są zapalone świece, cała rodzina przed kominkiem siedzi i coś tam coś tam. No, obrazek cudny tylko :

  1. Nie mam kominka
  2. Świece mi się skończyły...F u C k
Trudno, obeszło się bez... I tak jest miło, zwłaszcza, że kocham moją psinę, a muszę ją zostawić w Polsce na 2 tyg na ferie ;__;

OkOk za niedługo weekend i FERIE!!!! Piszcie co robicie itp. Wiem, że Werka jedzie do Warszawy *.* A ja do Angli na Snowboard! <3

Do miłego!





Zwiastun!!! Więc planuje (za chwilę) napisać kolejnego posta! Nie zdradzę tematu!

0 komentarze (+add yours?)

Prześlij komentarz

komentujcie i wyrażajcie swoje opinie! Pamiętajcie, że każdy komentarz jest dla nas ważny i dlatego na każdy postaramy się odpowiedzieć. :D